The Institute of the Public Defender is today one of the levers of destructive forces to overthrow the government – Fridon Injia

🔹 The Institute of the Public Defender is today one of the levers of destructive forces to overthrow the government – Fridon Injia

🔹 We have the obligation to elect a public defender by the constitution, but on the other hand, this institution is today one of the levers to achieve the goal of fighting the government, overthrowing the government and transferring power, and those who want to change the government want to keep the institution of the public defender.

🔹 Chairman of the parliamentary political group “European Socialists” Fridon Injia stated this in the “Alternative Vision” broadcast of Alt-Info TV.

🔹 According to the deputy, the institution of the public defender is not necessary in those countries where the rule of law applies.

🔹 “In the leading democratic states of Europe and America, there is no institution of public defender. There are only a few countries, including the Czech Republic, Poland… In a country with the rule of law, it is not necessary. The institution of the Public Defender, unfortunately, is written in our constitution, and until the constitution is changed, we are forced to bear it – to pay money from the budget, which is approximately 10 million. Added to this are tens of millions of grants and aid from foreign countries. Moreover, it turned out that the Public Defender, who will be there until December 5, is the defender of those persons and organizations who fight against Georgia. In the last few months, this has become especially apparent,” said Fridon Injia.

🔹 At the same time, the deputy noted that no one knows the acting public defender in Lagodekhi, Telavi, Martvili or Keda, and this institution does not bring any benefit to the population, except for the fact that it writes reports that harmed the image of Georgia at the international level.

🔹 “He writes reports, and in drawing up the 12 points that the European Commission has put to Georgia, he contributes as well as some representatives of the opposition parties. When such recommendations are developed, it would be understandable to me that they should be drawn up together with the country’s government. I am sure that there would be no items in that list, the fulfillment of which is predestined. There was specially written a point regarding the Public Defender, that the Public Defender, who has recently been fighting against the statehood of Georgia, should be protected, because they need to maintain such a direction and attitude of the Public Defender”, said Fridon Injia.

🔹 Regarding the new rule for electing the public defender, the deputy believes that the support of the parliamentarians will be decisive in the end.

🔹 “I don’t think a worse candidate than Lomjaria has been elected. There will definitely be a candidate, some political group or parliamentary party will definitely put forward a candidate. We are also thinking about who we can nominate,” Fridon Injia said.

🔹 He emphasized that there is no alternative to the principle of the rule of law in the matter of the institution of the Public Defender, as well as the elimination of polarization and solving other issues.

კანონი არ უნდა აძლევდეს საქმიანობის საშუალებას ისეთ ორგანიზაციას რომელიც ქვეყნის საწინააღმდეგოდ მოქმედებს – ფრიდონ ინჯია

👉 „კანონი არ უნდა აძლევდეს საქმიანობის საშუალებას ისეთ ორგანიზაციას, რომელიც ქვეყნის საწინააღმდეგოდ მოქმედებს“ – ფრიდონ ინჯია

საპარლამენტო პოლიტიკური ჯგუფის „ევროპელი სოციალისტების“ თავმჯდომარე ფრიდონ ინჯია მიიჩნევს, რომ არასამთავრობო ორგანიზაციების საქმიანობა უნდა რეგულირდებოდეს კანონით და კანონი არ უნდა აძლევდეს საქმიანობის საშუალებას ისეთ ორგანიზაციას, რომელიც ქვეყნის საწინააღმდეგოდ მოქმედებს.

„სხვა გამოსავალი ჩვენ არ გვაქვს, ჩვენ მივუშვით ყველაფერი… კანონის უზენაესობა ყველაფერს დაალაგებს. შესაძლოა ეს მტკივნეული იყოს პრემიერ-მინისტრის, პროკურატურისა თუ პარლამენტის მხრიდან, მაგრამ გასაკეთებელია… დამნაშავე უნდა იჯდეს ციხეში. კანონებიც არის მისაღები იგივე ცილისწამებაზე, შეურაცხყოფაზე. რომელ არხზე ნახავთ თუნდაც საფრანგეთში ან ინგლისში და სხვა დემოკრატიულ ქვეყანაში ასეთ გინებას, ჩხუბსა და ცემა-ტყეპას, როგორც ჩვენთანაა. ერთი სიტყვაც რომ წამოსცდეს გაუგებარი, ცილისმწამებლური ვინმეს, მთელი ცხოვრება სასამართლოებში ატარებენ. ჩვენთანაც უნდა შეიქმნას მსგავსი პრეცედენტი…“ – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ ტელეკომპანია „ალტ-ინფოს“ პირდაპირ ეთერში.

მისი თქმით, დაახლოებით 200-მდე არასამთავრობო ორგანიზაციაა, რომელიც მოქმედებს და ფინანსდება „იმ ქვეყნებიდან, რომლებსაც ინტერსი აქვთ, რომ საქართველოში იყოს მათი ხელისუფლება და არა ქართველი ხალხის მიერ არჩეული ხელისუფლება და რომლებიც, ერთის მხრივ, აფინანსებენ მათ და მეორეს მხრივ მოითხოვენ, რომ ხელისუფლება გადააბარო დესტრუქციულ ოპოზიციას“.

სახალხო დამცველის ინსტიტუტი დღეს დესტრუქციული ძალების ერთ-ერთი ბერკეტია ხელისუფლების დასამხობად – ფრიდონ ინჯია

🔹 სახალხო დამცველის ინსტიტუტი დღეს დესტრუქციული ძალების ერთ-ერთი ბერკეტია ხელისუფლების დასამხობად – ფრიდონ ინჯია

🔹 სახალხო დამცველის არჩევის ვალდებულება კონსტიტუციით გვაქვს ნაკისრი, მაგრამ, მეორეს მხრივ, ეს ინსტიტუტი დღეს ერთ-ერთი ბერკეტია ხელისუფლებასთან ბრძოლის, ხელისუფლების დამხობისა და ძალაუფლების გადაბარების მიზნის მისაღწევად, და სახალხო დამცველის ინსტიტუტი უნდათ შეინარჩუნონ მათ, ვისაც ხელისუფლების შეცვლა სურთ.

🔹 ამის შესახებ საპარლამენტო პოლიტიკური ჯგუფის „ევროპელი სოციალისტების“ თავმჯდომარემ ფრიდონ ინჯიამ განაცხადა ტელეკომპანია ალტ-ინფოს ეთერით გადაცემაში „ალტერნატიულ ხედვა“.

🔹 დეპუტატის თქმით, სახალხო დამცველის ინსტიტუტი ისეთ ქვეყნებში, სადაც კანონის უზენაესობა მოქმედებს, საჭირო არ არის.

🔹 „ევროპისა თუ ამერიკის წამყვან დემოკრატიულ სახელმწიფოებში სახალხო დამცველის ინსტიტუტი არ არსებობს. სულ რამდენიმე ქვეყანაშია, მათ შორის ჩეხეთში, პოლონეთში… ქვეყანაში, სადაც კანონის უზენაესობაა, ის საჭირო არ არის. სახალხო დამცველის ინსტიტუტი, სამწუხაროდ, ჩვენს კონსტიტუციაშია გაწერილი და სანამ კონსტიტუცია არ შეიცვლება, იძულებული ვართ, ავიტანოთ ის – გადავიხადოთ ფული ბიუჯეტიდან, რაც, დაახლოებით, 10 მლნ-მდეა. ამას ემატება ათეული მილიონობით გრანტი და დახმარებები უცხო ქვეყნიდან. უფრო მეტიც, გამოვიდა ისე, რომ ის სახალხო დამცველი, რომელიც ჯერ კიდევ 5 დეკემბრამდე იქნება, არის დამცველი იმ პირებისა და ორგანიზაციების, რომლებიც საქართველოს ებრძვიან. ბოლო რამდენიმე თვის განმავლობაში ეს განსაკუთრებით გამოჩნდა“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.

🔹 ამასთანავე, დეპუტატმა აღნიშნა, რომ მოქმედ სახალხო დამცველს არავინ იცნობს ლაგოდეხში, თელავში, მარტვილსა თუ ქედაში, და ამ ინსტიტუტს რაიმე სარგებელი მოსახლეობისთვის არ მოაქვს, გარდა იმისა, რომ წერს მოხსენებებს, რამაც საერთაშორისო დონეზე საქართველოს იმიჯს ზიანი მიაყენა.

🔹 „იგი წერს რაპორტებს, და იმ 12 პუნქტის შედგენაში, რომელიც ევროკომისიამ საქართველოს დაუყენა, მასაც მიუძღვის წვლილი ისევე, როგორც ოპოზიციური პარტიების ზოგიერთ წარმომადგენელს. როდესაც ასეთი რეკომენდაციები მუშავდება, ჩემთვის გასაგები იქნებოდა, რომ ისინი ქვეყნის ხელისუფლებასთან ერთად შედგენილიყო. დარწმუნებული ვარ, იმ ჩამონათვალში არ იქნებოდა პუნქტები, რომელთა შესრულება წინასწარ განწირულია. იქ სპეციალურად ჩაიწერა სახალხო დამცველთან დაკავშირებით ისეთი პუნქტი, რომ სახალხო დამცველი, რომელიც ბოლო პერიოდში ებრძვის საქართველოს სახელმწიფოებრიობას, უნდა იყოს დაცული, რადგან მათ სჭირდებათ სახალხო დამცველის ასეთი მიმართულებისა და განწყობის შენარჩუნება“, – აღნიშნა ფრიდონ ინჯიამ.

🔹 სახალხო დამცველის არჩევის ახალ წესთან დაკავშირებით, დეპუტატი მიიჩნევს, რომ საბოლოო ჯამში გადამწყვეტი მნიშვნელობა მაინც ექნება პარლამენტარების მხარდაჭერას.

🔹 „არ მგონია, ლომჯარიაზე უარესი კანდიდატურა იყოს არჩეული. კანდიდატურა აუცილებლად იქნება, რომელიმე პოლიტიკური ჯგუფი ან საპარლამენტო პარტია აუცილებლად დააყენებს კანდიდატურას. ჩვენც ვფიქრობთ, ვინ შეიძლება წამოვაყენოთ“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.

🔹 მან ხაზგასმით აღნიშნა, რომ როგორც სახალხო დამცველის ინსტიტუტის, ისე პოლარიზაციის აღმოფხვრის და სხვა საკითხების მოგვარების საქმეში კანონის უზენაესობის პრინციპს ალტერნატივა არ გააჩნია.

The supervisory function of the parliament is at the level of the friendly court of communists – Fridon Injia

👉 The supervisory function of the parliament is at the level of the friendly court of communists – Fridon Injia

🔹 “The issue of implementing parliamentary supervision and control is one of the 12 recommendations developed by the European Commission, one of the most important for Georgia to be a truly parliamentary republic, the government is really a doer, and the parliament is a supervisor. We have made some progress in this matter, but not much,” said the chairman of the political group “European Socialists” Fridon Injia at the meeting of the Committee on Procedural Issues and Rules, where the results of the work of the working group on parliamentary control issues were discussed.

🔹 According to him, if the members of the Cabinet of Ministers do not feel that avoiding and not answering the question asked by the MP can be punished, then this activity will not have an effect.

🔹”Our mechanisms are now at the level of the friendly court of communists. They would tell the person, behave well, and he would leave. If the parliament does not have the strong power to make the government feel the control of the parliament elected by the people, it will not work. Question and answer, the minister came, left, gave an answer, if he avoided, nothing happens. If the official’s inaction or action in the second or third case is not punishable, then the supervisory function of the parliament will not become effective,” said Fridon Injia.

პარლამენტის საზედამხედველო ფუნქცია კომუნისტების ამხანაგური სასამართლოს დონეზეა  – ფრიდონ ინჯია

„საპარლამენტო ზედამხედველობისა და კონტროლის განხორციელების საკითხი ევროკომისიის მიერ შემუშავებული 12 რეკომენდაციიდან ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესია იმისთვის, რომ საქართველო მართლაც საპარლამენტო რესპუბლიკა იყოს, მთავრობა მართლაც საქმის გამკეთებელი, ხოლო პარლამენტი – ზედამხედველი. ამ საქმეში რაღაცით წინ წავიწიეთ, თუმცა დიდად ვერა“, – განაცხადა პოლიტიკური ჯგუფის „ევროპელი სოციალისტების“ თავმჯდომარემ ფრიდონ ინჯიამ საპროცედურო საკითხთა და წესების კომიტეტის სხდომაზე, სადაც  საპარლამენტო კონტროლის საკითხებზე შექმნილი სამუშაო ჯგუფის მუშაობის შედეგებზე იმსჯელეს.

მისი თქმით, თუ მინისტრთა კაბინეტის წევრები არ იგრძნობენ, რომ დეპუტატის მიერ დასმულ შეკითხვაზე თავის არიდება და პასუხის არგაცემა ან რეაგირების გარეშე დატოვება შეიძლება იყოს დასჯადი, მაშინ ამ საქმიანობას ეფექტი არ ექნება.

„კომუნისტების ამხანაგური სასამართლოს დონეზეა ახლა ჩვენი მექანიზმები. ეტყოდნენ პირს, კარგად მოიქეცი, და წავიდოდა. თუ პარლამენტს არ ექნება მკვეთრი ძალა, რომ მთავრობამ იგრძნოს ხალხის მიერ არჩეული პარლამენტის კონტროლი, საქმე არ გამოვა. კითხვა-პასუხი, მინისტრი მოვიდა, წავიდა, გასცა პასუხი, თუ თავი აარიდა, არაფერი არ ხდება. თუ დასჯადი არ იქნება, თანამდებობის პირის უმოქმედობა ან ქმედება მეორე ან მესამე შემთხვევაში მაინც, მაშინ პარლამენტის საზედამხედველო ფუნქცია ეფექტური ვერ გახდება“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.