议会政治团体“欧洲社会主义者”主席弗里登·英贾和政治团体成员戴维特·齐尔菲米亚尼会见了欧洲委员会议会监督委员会成员。

会议的主要议题是:

1、法制国家的合法性与建设;

2. 特别选举;

3.宪法修正案;

4. 与查尔斯·米歇尔备忘录有关的问题;

5、政局两极分化问题;

????“我们正在建立一个法律和法律的国家,执法至高无上,我们的西方合作伙伴在这方面帮助了我们,我们感谢他们,”弗里登·因贾在会议上说。

????据他介绍,不幸的是,来自一些欧美政客或欧洲议员的压力,表现在对法律的漠视或对罪犯的过度忠诚和对罪犯的宽容态度。这是这种压力的结果,尤其是在最近一个时期,赦免罪犯的例子在格鲁吉亚社会中被认为是非常消极的,它对未来充满希望。这是今天的客人所熟知的

.???? “欧洲社会主义者”的立场是,罪犯应该受到惩罚,无论他是谁——前总统、高级官员或普通公民,就像其他罪犯受到惩罚一样,以及他们的人数,根据可用数据为 9,500,他们正坐着服刑。他(萨卡什维利)就是其中之一。因此,法律面前人人平等。关于这个问题的任何压力对我们来说都是绝对不能接受的,”弗里登·英贾在会议上说。

???? 至于和解问题,正如该政治团体主席所说,在肇事者完全依法追究后,和解是可能的。与那些没有对人民和家庭犯下罪行的人直接和解是可能的。

???? “谁犯了罪,就必须追究到底。”而且,今天已经不是萨卡什维利当时确立的聚集原则,而是吸收原则。因此,他目前正在服刑 6 年,而不是他在任期间被判处的 31 年。因此,所有的罪犯在法律面前都应该是平等的。你能想象如果 9,500 名囚犯以和解为借口要求释放会发生什么?!” - 弗里登·因加说。

正如该政治团体主席在会议上指出的那样,在该国举行早期的特别议会选举没有法律或其他依据。 2020 年议会选举临时调查委员会的工作证实了这一点,该委员会的成员是 Fridon Injia 本人和反对党的 Davit Zilfimian。

???? “调查委员会进行了全面调查。数十人被审问,特定投票箱被打开,重新计算,根据得出的结论,某些缺陷或错误在正常范围内,绝不会影响议会选举的最终结果。此外,根据更新的选举法举行的 2021 年地方政府选举组织得更好,这得到了包括欧安组织 / ODIR 在内的国际监督组织的认可,”弗里登·英贾指出。

???? 他认为,提前选举的话题应该从一开始就被某些政治力量删除,因为它可以再次成为国家紧张和混乱的基础,经济发展停滞的开始,更不用说灾难性的巨额金融选举通常需要的资源。

???? 关于宪法修正案,该修正案设想将选举门槛降低至 2%,并将代表人数减少至 4 人,以创建一个派系,弗里登·英贾表示,“欧洲社会主义者欢迎并支持这些修正案,他们在第一次读议会中的问题。”

???? 上述变化确保了议会活动的多党性,并提高了民主的质量。

???? “此外,我们认为,根据既定法律,当然应该为议会团体,尤其是在议会中有代表并充分开展议会活动的小政党提供最低限度的财政资源,能够充分开展他们的政治活动,以便他们没有发现自己在与其他政治力量有关的不平等和不公平的条件下,而我们希望建立一个合法的国家” - 弗里登·因贾说。

???? 在会上,Fridon Injia 还提请注意评委的选择,并指出与 2012 年相比,这一过程有很大不同。今天,宣传要大得多。可能有很多事情需要改进,但过程进展顺利。

???? 至于《行政违法法典》的修改,根据弗里登·英贾的说法,必须根据欧洲建议的要求进行修改。当然,建立在格鲁吉亚的心态上。

???? 根据 Davit Zilfimiyan 的说法,今天该国两极分化严重,这个词甚至变得很流行。 “事实是,‘民族运动’仍在为上台而斗争,我认为它没有这样做的道义权利。至于和解问题,我认为这个问题根本不在议程上,因为要开始讨论它,必须有忏悔罪行的事实,我看不到这一点,”齐尔菲米扬说。

???? 在会议上,欧洲委员会监督委员会成员对查尔斯·米歇尔 4 月 19 日协议的实施感兴趣。 Fridon Injia 表示,Charles Michel 的备忘录一开始就起到了积极的作用。 “我认为查尔斯·米歇尔协议发挥了积极作用,这体现在缓解人为制造的危机上。备忘录的主要问题已经落实。这是指选举法的变化或选举法官的问题。在您和我们的合作伙伴的压力下,罪犯被释放了。这些都是政府的对策。然后那 9,500 名囚犯也将被释放……但不会发生在另一个国家应要求释放罪犯的情况。这种事情在欧洲是不会发生的,如果我们走向欧洲,我们必须考虑到这一点,我们都必须依法行事。法律应该是所有人的法律。之后事态发展,查尔斯·米歇尔的备忘录几乎取代了我们不能接受的格鲁吉亚宪法。 “所有新闻媒体都从讨论查尔斯·米歇尔的备忘录开始,”弗里登·英贾说。

???? 根据戴维特·齐尔菲米扬的说法,查尔斯·米歇尔协议是一个积极的事件,在当时确实是必要的,如果有人履行了查尔斯·米歇尔协议,那就是建设性的反对。 “每次我们谈论格鲁吉亚的反对派时,请把它分成两部分。反对派,即使在今天也不去议会,也不参加议会活动。因此,就我们而言,我们认为查尔斯·米歇尔的协议是一个积极的协议。这份协议自始至终都履行了,如果有人不履行这份协议,那就是破坏性的反对,”戴维特·齐尔菲米扬说。

???? 嘉宾们还对“欧洲社会主义者”对格鲁吉亚加入欧盟和北约结构的态度感兴趣。他们也对他们对俄罗斯的看法感兴趣。根据戴维特·齐尔菲米扬的说法,格鲁吉亚越早加入欧盟,对该国就越好。 “我们以各种可能的方式支持格鲁吉亚加入欧盟。我们正在尽一切努力加快格鲁吉亚加入欧盟的进程。尽管有很多反对意见。至于格鲁吉亚加入北约,你知道不取决于我们。今天,如果我们不在北约,那不是格鲁吉亚的错。因此,欧洲国家越早结束封锁,格鲁吉亚就越早加入北约。我们将支持这一点,”Davit Zilfimyan 说。至于格鲁吉亚与俄罗斯的关系,既然没有人会改变我们的地理环境,理所当然地应该找到某种方式,以维持与俄罗斯的睦邻关系,尽量减少今天存在的侵略。 “该国领土的 20% 被格鲁吉亚占领。我们附近有一个侵略者国家占领了我们的领土。我们也很理解为什么欧洲会小心翼翼地不在其组成中包括冲突国家,以免与俄罗斯的关系紧张。这对你来说非常困难,对我们来说也非常困难。 “我们已经准备好克服所有这些障碍,”Zifimyan 说。

???? 据弗里登·英贾称,格鲁吉亚政府已经宣布加入欧盟的问题,格鲁吉亚将在 2024 年就此发表声明,他们形式的建设性反对派将尽一切努力推动这一进程。”这不取决于我们,我们的问题是众所周知的。我们的领土完整受到侵犯。我们的首要任务是恢复我国的领土完整。这是最重要的事情,”弗里登·英贾说。

???? 根据戴维特·齐尔菲米扬的说法,未来格鲁吉亚应该有一个联合政府,主要由建设性的反对派组成。由于今天在“格鲁吉亚梦”和“民族运动”两党存在的背景下,建设性反对派无法发展,原因不是支持者不想投票,而是所有选举用“Kargia”方法谁更“坏”而不是谁更“坏”的方法进行。换句话说,选民一方面担心“民族运动”不会回来,梦想说我们应该再次掌权,而不是其他任何人。 “这就是环境紧张的原因。让选民知道“国运”不会参加选举就足够了,那么“国运”的选民也将分配给反对党,而“梦想”选民的一半也将分配给反对。那时,“民族运动”不会带着血腥政权回归国家的恐惧就会消失。今天,这是一个问题,”Davit Zilfimian 说。

???? 弗里登·英贾认为,除了两三个政党外,其余政党在愿景和言辞上都是同一个“民族运动”。 “愿景、方法、言辞和行动都没有区别。所有人都是一,除了两三方。这是“民族运动”,它希望通过革命而不是通过选举来掌权,”弗里登·英贾指出。“我们正在讨论什么可能是解决方案。最好是“民族运动”宣布不参加选举,但这是一个童话故事,是一个被排除在外的话题。解决方案是执政党始终如一地执行其声明。首先 - 法治,每个有罪的人都必须受到惩罚。在检察官办公室,架子上有2000件他们不会看到的案件。这是最大的问题。所有有罪的人都应该受到惩罚,然后所有的问题都会得到解决。将举行正常选举。例外情况可能适用于某些类别的人。例如,有很多孩子的母亲等。嘘。这是我们的要求,”Fridon Injia 说。根据戴维特·齐尔菲米扬的说法,今天,民族运动上台至关重要,这样它就不会为所犯的罪行负责。这就是他们的全部起源。 “我们要求执政党执法。关于已经实施的犯罪行为

经批准,有关部门应采取相应措施,对肇事者予以惩处。自 2012 年以来,他们一直无法调查基本问题” - Fridon Injia 说。???? 会议结束时,与会嘉宾表示,代表们提出的问题对他们很重要。根据欧洲委员会议会监督委员会成员 Titus Corlatean 的说法,“欧洲社会主义者”支持宪法修正案和实施《行政犯罪法》变更对他们来说很重要。

“ევროპელი სოციალისტების” განცხადება

🔷პოლიტიკური პარტია „ევროპელი სოციალისტების“ თავმჯდომარე ფრიდონ ინჯია და პარტიის პოლიტიკური გუნდი კატეგორიულად გმობს ტელეკომპანია „იმედის“ გადამღებ ჯგუფზე თავდასხმას, რომელმაც პერმანენტული და ძალადობრივი სახე მიიღო.

🔷„ჩვენთვის კატეგორიულად მიუღებელია პარლამენტის წინ მიმდინარე აქციის მონაწილე რადიკალური ჯგუფების ქმედებები, რომლებიც გარდა იმისა, რომ ხელს უშლიან მათ პროფესიული მოვალეობის შესრულებაში, ფიზიკურად ესხმიან თავს “იმედის” ჟურნალისტებს.

🔷მედიის მიმართ ბულინგი შორს არის ევროპული ფასეულობებისა და ღირებულებებისაგან, რაზეც ასე აპელირებენ მარგინალური ჯგუფები.

🔷აღნიშნული ქმედება წარმოადგენს სისხლის სამართლებრივი პასუხისმგებლობის საფუძველს. შესაბამისად, დანაშაულის შესახებ არსებული ინფორმაციის საფუძველზე, მოვუწოდებთ შესაბამის სამსახურებს, ჩაატარონ მოკვლევა, გამოავლინონ ამ ქმედების ჩამდენი პირები, გაატარონ კანონით გათვალისწინებული ღონისძიებები და დაიწყოს სისხლის სამართლებრივი დევნა სრული მოცულობით, რადგან ასეთი ფაქტების მიჩქმალვა იქნება ცუდი პრეცედენტი. აქედან გამომდინარე, მიგვაჩნია, რომ შინაგან საქმეთა სამინისტრო ვალდებულია დაუყონებლივ დაიწყოს გამოძიება აღნიშულ ფაქტზე.

🔷ასევე, მოვუწოდებთ აქციის ორგანიზატორებს მაქსიმალური პასუხისმგებლობით მოეკიდონ ქვეყანაში მიმდინარე პოლიტიკურ პროცესებს, განსაკუთრებით რადიკალური ჯგუფების ქმედებებთან მიმართებაში გაუთვალისწინებელი საფრთხეების თავიდან ასაცილებლად“. – ნათქვამია განცხადებაში.

აუცილებელი სახელმწიფო ამ გარდამტეხ მომენტში ყველაფერი გააკეთოს ქვეყნის სუვერენიტეტისა და დამოუკიდებლობის დასაცავად – ფრიდონ ინჯია

📍 აუცილებელი და მნიშვნელოვანია სახელმწიფო იდგეს თავის სიმაღლეზე და ამ გარდამტეხ მომენტში ყველაფერი გააკეთოს ქვეყნის სუვერენიტეტისა და დამოუკიდებლობის დასაცავად – ფრიდონ ინჯია

✅საპარლამენტო პოლიტიკური ჯგუფის „ევროპელი სოციალისტების“ თავმჯდომარის ფრიდონ ინჯიას გამოსვლა პარლამენტის პლენარულ სხდომაზე, სადაც დეპუტატმა „პოლიტიკური დებატების“ ფორმატში ქვეყანაში მიმდინარე ყველაზე აქტუალური პოლიტიკური მოვლენები მიმოიხილა.

✅პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარემ თავის გამოსვლაში ყურადღება გაამახვილა სახელმწიფოებს შორის მეგობრობის საკითხზე, რაც მისი აზრით, პირობითია, რადგან როგორც წესი, ამ მეგობრობის უკან დგას ამა თუ იმ ქვეყნის ინტერესები.

✅„ჩვენ ყველამ ვიცით, რომ ზოგჯერ პოლიტიკა და სიმართლე განსხვავდება ერთმანეთისგან. ყველაფერს თავისი წესები აქვს. ამ შემთხვევაში მე მინდა მაქსიმალურად სიმართლე ვთქვა. რაზე მინდა გავამახვილო თქვენი ყურადღება. პირველი, ქვეყნებს შორის მეგობრობაზე. მეგობრობა სახელმწიფოებს შორის ეს არის პირობითი და ისიც გარკვეულ ეტაპზე.

✅განსაკუთრებით რთულია დიდი სახელმწიფოსა და პატარა სახელმწიფოს ურთიერთმეგობრობა. ყველას აქვს თავისი ინტერესები. მეგობრობა სახელმწიფოებს შორის პრაქტიკულად, არ არსებობს.

✅ამ სახელმწიფოებიდან მე მაინც გამოვყოფ საქართველოს, რომელმაც თავისი წარსული ისტორიით, აწმყოთი დაამტკიცა, რომ მართლაც იცის მეგობრობა და ბევრ შემთხვევაში ეს მეგობრობა თავის საზიანოდაც კი გამოსდის, მაგრამ მადლობა ღმერთს ასეთ ქვეყანაში ვცხოვრობთ და ასეთი ქვეყანა გვარგუნა ღმერთმა“, – აღნიშნა დეპუტატმა.

✅ ფრიდონ ინჯიას შეფასებით, „უცხოური გავლენის გამჭვირვალეობის შესახებ“ კანონპროექტში არის პატარა მარცვალი საიმისოდ, რომ ქვეყანამ თავიდან აიცილოს გარე ჩარევა, განამტკიცოს თავისი სუვერენიტეტი, მაგრამ ეს საკმაოდ რთული საკითხია.

✅პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარეს მიაჩნია, რომ არასამთავრობო ორგანიზაციების საქმიანობა უნდა იყოს გამჭვირვალე.

✅ „გუშინ იურიდიული კომიტეტის სხდომაზე იყოს საუბარი, რომ თუკი ჩვენ მივიღებთ კანონპროექტს „უცხოური გავლენის გამჭვირვალეობის შესახებ“, ჩვენ დავკარგავთ რამდენიმე მილიონს ეს იქნება წყლის მომარაგებიდან თუ სხვა პროექტებიდან.

✅საქმე იმაში გახლავთ, რომ რის ფასად ხდება ეს? ის ქვეყანა, რომელიც აფინანსებს რომელიმე რეგიონის წყლით მომარაგებას, ერთდროულად ის ისეთ დაფინანსებას ახორციელებს, რომელიც შეიძლება მიუღებელი იყოს ჩვენთვის“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.

✅დეპუტატის განცხადებით, ამერიკის სახელმწიფო დეპარტამენტის მხრიდან ხდება უხეში ჩარევა ქვეყნის შიდა პოლიტიკურ პროცესებში და უდიდესი ზეწოლაა საქართველოს სასამართლო სისტემაზე.

✅„მსოფლიოში 200 ქვეყანაა და ამ პატარა ქვეყნის მიმართ, როგორიც საქართველოა, სადაც 3 ნახევარი მილიონი მოსახლეა, ისეთი „მონსტრი“ ქვეყანა როგორიც ამერიკის შეერთებული შტატებია, 20 დღის განმავლობაში რამდენიმეჯერ აკეთებს მწვავე განცხადებას საქართველოსთან მიმართებაში და ჭკუას გვარიგებს.

✅არა მგონია მათ ქართველი ხალხის პრობლემები ადარდებდეთ. მათ თავიანთი ინტერსები აქვთ.

✅თუ შენ მეგობარი ხარ, და მეგობრად თვლი შენს თავს, მაშინ რას ნიშნავს მრავალჯერადად დააფინანსო სახელმწიფო ხელისუფლების წინააღმდეგ მოქმედი სხვადასხვა დაჯგუფებები. ასწავლო იარაღის გამოყენება და სახელმწიფო გადატრიალების ორგანიზება.

✅ყოველგვარი მტკიცებულებების გარეშე ხდება მოსამართლეების დასანქცირება, რომლებიც საქართველოს სახელით მოქმედებენ და ამ დროს, თავად ამერიკის შეერთებული შტატების მოსამართლეებს გამოაქვთ განაჩენი, სადაც მაგალითისთვის, ამერიკის ყოფილ პრეზიდენტს დონალდ ტრამპს 460 წლიან სასჯელს უყენებენ, რაც სრულ აბსურდად მიმაჩნია.

✅არსებობს ბევრი მაგალითი, თუ როგორ ცდილობდნენ საქართველოს ჩართვას ომში საკუთარი ინტერსებიდან გამომდინარე.

✅ გნებავთ ამერიკის შეერთებული შტატების წინა ელჩი საქართევლოში, რომელიც შეხვდა ბიძინა ივანიშვილს მოთხოვნით, რომ ომში ჩართულიყო საქართველო.

✅მე არ ვისაუბრებ 2008 წლის მოვლენებზე, რადგან ეს საკითხი ბოლომდე არ არის დადგენილი და გამოძიებული, მაგრამ მე კარგად მახსოვს სენატორ ჯონ მაკკეინის წაქეზებები და ის შედეგები, თუ რა მოგვიტანა ამ წაქეზებებმა, რის ფასად და როგორ დაისაჯა საქართველო“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.

✅პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარეს მიაჩნია, რომ აუცილებელი და მნიშვნელოვანია სახელმწიფო იდგეს თავის სიმაღლეზე და ამ გარდამტეხ მომენტში ყველაფერი გააკეთოს ქვეყნის სუვერენიტეტისა და დამოუკიდებლობის დასაცავად.

Позиция и вопросы депутата Фридона Инджия по законопроекту «О прозрачности иностранного влияния»

15.04.24

📍 Глава парламентской политической группы “Европейские Социалисты” Фридон Инджия в ходе рассмотрения нашумевшего законопроекта  “О прозрачности иностранного влияния” на заседании комитета по юридическим вопроса Парламента Грузии, заявил, что правящая партия должна довести дело до конца и, наконец, принять этот закон.

🔷 Депутат считает, что правящая партия должна внести в Парламент законопроект, аналогичный американскому «FARA».

“Почему Соединенные Штаты Америки являются могущественной страной? Именно потому, что США приняли этот закон, и таким образом они защищают свой суверенитет, устойчивость и  стабильность государства», – подчеркнул депутат.

🔷Касательно отношения ряда европейских стран к этому закону, депутат отметил, что он был принят Великобританией, а во Франции одобрен верхней палатой Национального собрания.

🔷 «Следует отметить, что Франция всегда выделялась среди европейских стран тем, что постоянно ставила под сомнение свое вступление в военный альянс НАТО.

Вы спросите, почему этот закон не принят в других странах Европы? Потому что Соединенные Штаты Америки не дают им права принять этот закон”, – заявил Инджия.

При этом он задал несколько вопросов лидеру парламентского большинства Мамуке Мдинарадзе, представившему коллегам законопроект на заседании комитета.

✏️Почему вы не представили законопроект, аналогичный американскому «FARA», который действует в США и сегодня, и он касается не только НПО, но юридических и физических лиц, и даже религиозных конфессии?

✏️Кто является дружественным государством для Грузии и какие аргументы у вас есть, чтобы доказать, что, то или иное государство является дружественной страной для нас?

✏️Почему в законопроекте нет статьи об уголовной ответственности? Или хотя бы почему штрафы, предусмотренные законопроектом, не адекватны?

🔷 «Сегодня на заседании комитета часто звучали заявления о дружественных Грузии странах. Но я должен сказать, что дружественного государства не существует. Все это очень условно, так как каждая страна имеет свои интересы по отношению к тому или иному государству, и их интересы четко можно обнаружить по отношению к нашей стране.

🔷Для нас главное, чтобы эти обоюдные интересы гармонировали друг с другом. Поэтому какое-то время такая дружба может существовать в большой политике.

🔷Почему этот закон российский, или почему вы хотите назвать этот закон российским?

🔷Потому что хотите убедить людей в том, что если это русский закон, то он – плохой. Но в мире много законов, которые одинаковы  как в США, Австралии, так и в Китае, России… Почему бы нам и эти законы не назвать российскими?! … Здесь нет никаких сомнительных интересов, которые бы пересекались», – отметил Инджия.

🔷 По его мнению, важно, чтобы представленный законопроект полностью соответствовал вызовам, стоящим сегодня перед страной, и точно отражал политическую ситуацию, иначе его принятие будет бессмысленным.

🔷Депутат считает, что законопроект должен предусматривать статью об уголовной ответственности, и размер штрафов, должен быть адекватным.  

ფრიდონ ინჯიას შეკითხვები „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ კანონპროექტთან დაკავშირებით

📍 საპარლამენტო პოლიტიკური ჯგუფის “ევროპელი სოციალისტების” თავმჯდომარის ფრიდონ ინჯიას გამოსვლა იურიდიული კომიტეტის სხდომაზე, სადაც „უცხოური გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ კანონპროექტი საპარლამენტო უმრავლესობის ლიდერმა მამუკა მდინარაძემ წარადგინა.

✏️რატომ არ წარმოადგინეთ ეგრეთ წოდებული „ფარას“ ანალოგიური კანონპროექტი?

✏️ ვინ არის საქართველოს მეგობარი სახელმწიფო და რა არგუმენტაცია გაქვთ იმის დასამტკიცებლად, რომ ესა თუ ის სახელმწიფო საქართველოსთვის მეგობარი ქვეყანაა?

✏️რატომ არ არის კანონპროექტში მუხლი სისხლის სამართლებრივი პასუხისმგებლობის შესახებ? ან თუნდაც, კანონპროექტით გათვალისწინებული ჯარიმები რატომ არ არის ადეკვატური?

🔷ამ კითხვებით მიმართა ფრიდონ ინჯიამ პარლამენტის იურიდიული კომიტეტის სხდომაზე უმრავლესობის ლიდერს მამუკა მდინარაძეს.

🔷დეპუტატის განცხადებით, კანონპროექტი „უცხოურო გავლენის გამჭვირვალობის“ შესახებ ქვეყნისთვის არის ძალიან მნიშვნელოვანი.

🔷„დღეს კომიტეტის სხდომაზე ხშირად ისმოდა განცხადება ჩვენი მეგობარი ქვეყნების შესახებ, მაგრამ უნდა გითხრათ, რომ მეგობარი ქვეყანა არ არსებობს. ეს ყველაფერი პირობითია, რადგან ყველა ქვეყანას თავისი ინტერესი აქვს ამა თუ იმ სახელმწიფოსთან მიმართებაში და ცალსახად შეიძლება მოიძებნოს მათი ინტერსები ჩვენი ქვეყნის მიმართ.

🔷 ჩვენთვის მთავარია, რომ ინტერესები თანხვედრაში იყოს ერთმანეთთან. აქედან გამომდინარე, გარკვეული პერიოდის განმავლობაში შეიძლება იყოს ასეთი მეგობრობა.

ჩვენ უპატრონო ერი ვართ. ასე თქვა თავის დროზე ჭაბუა ამირეჯიბმა, და მართლაც ეს იკვეთება და ასე ჩანს.

რატომ არის ეს კანონი რუსული?

🔷ან რატომ გინდათ დაარქვათ ამ კანონს რუსული?

🔷იმიტომ, რომ დააჯეროთ.. თუ რუსულია, ესე იგი ეს კანონი ცუდია. მაგრამ მსოფლიოში არის ბევრი კანონი, რომელიც ერთი და იგივეა როგორც ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ისე ავსტრალიაში, ჩინეთში, რუსეთში. რატომ არ ვარქმევთ ამ კანონებს რუსულ კანონს?! … იქ არ არის ის საეჭვო ინტერესები, რაც აქ იკვეთება.

🔷 ახლა რაც შეეხება საკითხს იმის შესახებ, რომ ეს კანონი არის მნიშვნელოვანი.

🔷ჯერ კიდევ ამერიკის შეერთებულ შტატებში 1937-38 წელს, იქნა შემოტანილი ეგრეთ წოდებული „ფარას“ კანონი, რომელიც დღემდე მუშაობს, სადაც გათვალისწინებულია ყველაფერი არა მარტო არასამთავრობო ორგანიზაციებთან დაკავშირებით, არამედ კანონი შეეხება როგორც იურიდიულ, ასევე ფიზიკურ პირებს და საეკლესიო კონფესიებს“, – განაცხადა ფრიდონ ინჯიამ.

🔷პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარეს მიაჩნია, რომ პარლამენტში სწორედ „ფარას“ ანალოგიური კანონპროექტის წარდგენა უნდა მომხდარიყო მმართველი პარტიის მხრიდან.

🔷„ამერიკის შეერთებული შტატები რატომ არის ძლიერი სახელმწიფო? სწორედ იმიტომ, რომ მას მიღებული აქვს ასეთი კანონი. ამით იგი იცავს თავის სუვერენიტეტს, თავის სიმტკიცეს, ქვეყნის მდგრადობას“, – აღნიშნა დეპუტატმა.

🔷 პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარის განცხადებით, მმართველმა პარტიამ კანონპროექტთან დაკავშირებით საქმე ბოლომდე უნდა მიიყვანოს და საბოლოოდ მიიღოს წარმოდგენილი კანონი.

🔷რაც შეეხება რიგი ევროპული ქვეყნების დამოკიდებულებას ამ კანონთან, როგორც დეპუტატმა განაცხადა, ანალოგიური კანონი მიღებულია დიდ ბრიტანეთში, ხოლო საფრანგეთში მიღებულია ეროვნული ასამბლეის ზედა პალატის მიერ.

🔷“უნდა აღინიშნოს, რომ ევროპის ქვეყნებიდან საფრანგეთი ყოველთვის გამოირჩეოდა იმ მხრივაც, რომ იგი მუდმივად კითხვის ნიშნის ქვეშ აყენებდა თავისი ქვეყნის გაერთიანებას ნატოში სამხედრო ალიანსში.

რატომ არ არის ევროპის სხვა ქვეყნებში ეს კანონი მიღებული? იმიტომ, რომ ამერიკის შეერთებული შტატები არ აძლევს მათ ამ კანონის მიღების უფლებას“, – განაცხადა დეპუტატმა.

🔷ფრიდონ ინჯიას თქმით, ძალზე საყურადღებო და საგულისხმოა მამუკა მდინარაძის მიერ კომიტეტის სხდომაზე მოყვანილი მაგალითი, საფრანგეთის დაზვერვის სამსახურის ოფიციალური ანგარიშის შესახებ, სადაც ყურადღებაა გამახვილებული იმის თაობაზე, თუ როგორ ერევა ამერიკის შეერთებული შტატები საფრანგეთის პოლიტიკურ თუ ეკონომიკურ საკითხებში, რაც დეპუტატის აზრით, ბევრ რამეზე მეტყველებს და გასათვალისწინებელია.

🔷პოლიტიკური ჯგუფის თავმჯდომარის განცხადებით, მნიშვნელოვანია, რომ წარმოდგენილი კანონპროექტი სრულად შეესაბამებოდეს დღეს ქვეყანაში არსებულ მოთხოვნებსა და გამოწვევბს და ზუსტად ასახავდეს პოლიტიკურ მოცემულობას, სხვა შემთხვევაში, ის არასრულყოფილი კანონი იქნება.

🔷აქედან გამომდინარე, ფრიდონ ინჯიას განცხადებით, უპრიანი იქნებოდა კანონპროექტში ყოფილიყო მუხლი სისხლის სამართლებრივი პასუხისმგებლობის შესახებ. ასევე, ჯარიმები, რომელიც ჩადებულია პროექტში, ყოფილიყო ადეკვატური. მით უფრო, როგორც ფრიდონ ინჯიამ აღნიშნა, თუ გავითვალისწინებთ საქართველოს პრეზიდენტის ბოლო დროინდელ არაადეკვატურ პოზიციებს თუ გადაწყვეტილებებს.

ავთანდილ ენუქიძის განცხადება ბიუროს სხდომაზე “ქართული ოცნების” მიერ ინიცირებულ “უცხოური გავლენის გამჭვირვალეობის შესახებ” კანონპროექტთან დაკავშირებით

საქართველოს პარლამენტის ვიცე- სპიკერის, საპარლამემტო პოლიტიკური ჯგუფის “ევროპელი სოციალისტების” წევრის ავთანდილ ენუქიძის განცხადება ბიუროს სხდომაზე “ქართული ოცნების” მიერ ინიცირებულ “უცხოური გავლენის გამჭვირვალეობის შესახებ” კანონპროექტთან დაკავშირებით

1 2 3 …… 160